Sprzedaż odzieży używanej na posortowanym bazarze z aplikacją Basarlino | Szwabska ziemia blog

Pisałam już o sprzedaży odzieży używanej na Flohmarktach. W tym artykule chciałabym się skupić na specjalnej odmianie Flohmarktu, a mianowicie tzw. „sortierte Basare” (posortowany bazar) lub też „Abgabeflohmarkt” (Abgabe = oddanie).


Chodzi tutaj o bazarki, na których oddaje się swoje rzeczy do sprzedaży przez organizatora w zamian za prowizje. Organizatorzy sortują wszystkie artykuły wg rozmiarów, co jest bardzo praktyczne dla potencjalnych kupujących, a sprzedający nie musza się o nic martwić. 

Wzięłam udział w takim bazarze zorganizowanym przy pomocy aplikacji Basarlino i chciałam się tu podzielić moimi doświadczeniami.

W aplikacji można znaleźć bazarki w okolicy, pomaga w tym praktyczna mapa. 

Po pierwsze trzeba się zarejestrować przez aplikację. Konieczne jest podać kilka danych, np. numer konta (na które organizator przeleje pieniądze ze sprzedaży). Następnie trzeba poczekać aż organizator zatwierdzi Twój udział. 

Kolejny krok to zarejestrowanie wszystkich ubrań w aplikacji, trzeba podać opis i rozmiar. Organizator ustala limit, ile przedmiotów każdy może sprzedać. Następnie trzeba wydrukować etykiety wraz z kodem i zamocować je do każdego przedmiotu. W moim przypadku trwało to kilka godzin, zgłosiłam 80 ubrań.

Następnie dzień wcześniej przez bazarem oddałam ubrania organizatorowi.

Dzięki aplikacji mogłam śledzić na bieżąco, które przedmioty udało się sprzedać. 


Z mojego doświadczenia nie był to wielki sukces: z 80 przedmiotów udało mi się sprzedać 10 i to raczej najtańsze rzeczy. Pozostałe przedmioty odebrałam 2 godziny po zakończeniu bazarku. Nic nie zginęło, ani nie zostało zniszczone. 

Po kilku dnia otrzymałam pieniądze na konto. 

Było to bardzo dużo pracy i niestety niewielki zarobek.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Czy w Niemczech można kupić polski ser biały / twaróg (na sernik, na pierogi ruskie)? | Szwabska ziemia blog

Gdzie w Niemczech kupić polską kaszę? | Szwabska ziemia blog

Gdzie kupować i sprzedawać w Niemczech używane ubrania? | Szwabska ziemia blog